A Debreceni Egyetem hallgatójaként szeretném kérni a segítségét egy rövid kérdőív kitöltésének formájában. Kérdőíven célja, hogy feltárja milyen hatással vannak a reklámok a gyermekeikre. Számos helyen reklámokkal vagyunk körülvéve, amelyek nagy hatást gyakorolnak a vásárlási döntéseinkre. A reklámok iránt a gyermekek sokkal nyitottabbak és befogadóbbak. Óvodás korban még nem tudják, hogy a reklámok a célja a vásárlásra ösztönzés, TV reklámok esetén nem különböztetik meg a reklámblokkot a műsortól, hiszen ez is szórakoztatja őket.
A márkák iránti hűség is kialakul már gyermekkorban, emiatt a reklámszakemberek kiemelt figyelmet szentelnek az apróságokra.
Pár perc az idejéből számomra nagyon nagy segítség lenne!
Köszönöm szépen a segítségét!
Fülöp Bernadett