Jelenlegi hely

Hajdú-Bihar Megyei Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium

Telephely: 4032 Debrecen Lóverseny utca 3.
Tel: 52/417-945
Email: titkarsag@hbmaik.edu.hu
Intézményvezető: Kalmár Péter
 

Intézményünk, a Hajdú-Bihar Megyei Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium látássérült tanulók (SNI) nevelését, oktatását biztosítja általános iskolai és középiskolai (gimnáziumi) fokon. Az oktatás kis létszámú osztályokban zajlik (6-11 fő), amihez intézményünk minden személyi, tárgyi és módszertani feltételt biztosít.

A látássérült tanulók iskolaválasztásakor arra bíztatunk minden kedves érdeklődő szülőt, hogy az intézményről személyesen vagy telefonon informálódjanak, hisszük, hogy a személyes benyomás sorsfordító lehet. Bemutatkozó film

Magyarország egész területéről fogadunk SNI látásfogyatékos (gyengénlátó, vak) tanulókat a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat Látásvizsgáló Gyógypedagógiai Tanácsadó, Korai Fejlesztő, Oktató és Gondozó Tagintézménye (Látásvizsgáló) szakértői véleménye alapján.

(1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 39., Telefon: (06-1)363-1561, E-mail: info@latasvizsgalo.hu)

A felvételi eljárás során történő rangsorolás a tanulmányi eredmények alapján zajlik. Részletes tájékoztató a felvételi eljárással kapcsolatban az intézmény honlapján megtalálható.

 
Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére