Jelenlegi hely

Debreceni Egyetem Arany János Gyakorló Általános Iskolája

Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma és Általános Iskolája Arany János téri feladatellátási helye
Cím: 4026 Debrecen, Arany János tér 1.
Tel: 52/417-830
Email: titkarsag@arany-alt.unideb.huarany.titkarsag@arany-alt.unideb.hu

Denichné Hajdu Mónika Tímea intézményvezető
 
 
A Debrecenimami 2012 őszi "A mi iskolánk" című pályázata keretében több szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait. Az akkor beküldött véleményeket itt olvashatod:
  • Az iskola vezetése odafigyel arra, hogy fegyelem és rend legyen, vannak szabályok, amiket be kell tartani. A gyerekekkel nagyon jó pedagógusok foglalkoznak, van lehetőségük sportolni és egyéb különórák közül is választhatnak. Szeretem a légkört, az ott dolgozók mentalitását, sok-sok pozitív élmény ért bennünket az elmúlt évben és az idei tanévben is. Köszönjük!
  • Azért szeretünk ide járni,mert gyermekünk nagyon jó képzést kap,és ő is nagyon szeret ide járni.
  • Azért, mert azt kaptuk ettől az iskolától, amit vártunk. Kedvesek a tanító nénik, akik odafigyelnek a gyerekek fejlődésére. Tetszik az oktatási rendszer, megkövetelik a tananyagot, mégsem érzi tehernek a gyerek, hanem jókedvűen jár iskolába. 
  • Biztosak vagyunk abban, hogy amit itt kap tudást, az elegendő és megbízható lesz a továbbtanuláshoz is. 
  • Gyerek barát, jó képességű gyerekeket nevel,tanít,jól érzik magukat a gyerekek.
  • Gyerek központú.
  • jók a szakkörök, színvonalas a nyelvoktatás, családias a hangulat
  • Jók a tanárok és odafigyelnek a gyerekekre.
  • Jól érzik magukat a gyerekek, amellett, hogy a tanulásban kellő következetességgel, magas színvonalat követelnek a tanárok.
  • Mert a tanárok szakmailag felkészültek, következetesek, és követelnek, de úgy, hogy közben jóindulatúak, emberségesek maradnak és figyelnek a gyerekekre.
  • Mert jópofa külön programok vannak, amiket szeretnek a gyerekeim, pl. hulladékgyűjtés, faültetés, kirakodóvásár.
  • Mert jó a szellemisége az iskolának, nem csak tanítanak (magas színvonalon), hanem nevelnek is. 
  • Mert kiváló az oktatás, nagyon jó a szellemiség.
  • Mert szigorú követelmény és korlátok,színvonalas oktatás mellett is szeret a gyermekem iskolába járni a családias,barátságos környezet és oktatók mellett.
  • Mert úgy érzem megfelelően biztos alapokat ad a gyermekemnek a továbbtanuláshoz. Az iskola hangulata, családias, biztonságérzetet ad.
  • És gyermekem jól érzi itt magát én pedig nyugodt lehetek, hogy egész nap jó helyen van.
  • Nagyon jó tanárok vannak,igazából "tanítanak,nevelnek".
Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Készíts vajsört, kalandozz a középkori Angliában!

Készíts vajsört, kalandozz a középkori Angliában!

Lehet, hogy a vajsör már 500 éve létezik? Vajon amit Harry Potter és barátai isznak, ugyanaz lehet, mint a középkori? Nyomtasd ki a középkori stílusú receptünket és már mehet is a főzés!
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére