A városi önkormányzat közleménye alapján 2020. szeptember 10. napjától – csütörtöktől –
Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfélfogadás nem szünetel, de az ügyfelek és a dolgozók egészségének megőrzése érdekében az ügyfélfogadás rendje az alábbiak szerint módosul:
- Az ügyfélfogadás az Új Városháza (Kálvin tér 11.) földszinti ügyfélterében zajlik, az emeleti irodákba történő feljárás lehetősége az ügyfelek számára megszűnik.
- Az ügyfelek kizárólag maszkot viselve léphetnek be a hivatal épületébe és az ügyfélfogadás során az ügyintézők is maszkban, gumikesztyűben végzik feladatukat.
- A Régi Városháza épületébe (Piac utca 20.) a társ- és partnerszervezetek képviselői csak egyedi engedéllyel léphetnek be, és az itt működő szervezeti egységek is a Kálvin téri Új Városháza földszintjén fogadják az ügyfeleiket.
Kérik az ügyfeleket, hogy a kapcsolattartás során a telefonos és elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben, de ha valamely beadvány írásban történő benyújtása válik szükségessé, azt az Új Városháza Vár utcai bejáratánál és a Régi Városháza Piac utcai bejáratánál elhelyezésre kerülő, „Papíralapú ügyféli beadványok” feliratú iratgyűjtő ládába helyezhetik el.